מכבי נתניה

גירסה מלאה: כל הכבוד על אתמול
אתה כרגע צופה בתוכן שלנו בצורה פשוטה. צפה בגירסה המלאה.
עמודים: 1 2
לצערי לא הייתי במגרש, נסעתי לנתניה לראות את המשחק בטלויזיה עם אבא שלי (שהכימיה מאפשרת לו רק משחקי בית, בקושי).

אבל בטלויזיה שמעו מתחילת המשחק ועד סופו רק את אוהדי נתניה במופע שירה בלתי פוסק.

כל הכבוד!!!
(14-Sep-2014 19:52)אריאל כתב: [ -> ]לצערי לא הייתי במגרש, נסעתי לנתניה לראות את המשחק בטלויזיה עם אבא שלי (שהכימיה מאפשרת לו רק משחקי בית, בקושי).

אבל בטלויזיה שמעו מתחילת המשחק ועד סופו רק את אוהדי נתניה במופע שירה בלתי פוסק.

כל הכבוד!!!

תהיו בריאים!!!


נשלח מה iPhone שלי ע"י Tapatalk
אבל בועז אורגד כמובן היה צריך להגיד שהקהל של נתניה טעון שיפור כי הרוב לא שרו ורוב המשחק שתקו מול תצוגת העידוד המרהיבה של אוהדי הפועל ת״א. אני גם התרשמתי מהטלוויזיה שהקהל הדומיננטי היה שלנו! פשוט בושה התחנה המקומית הזאת!!!
אבל אל דאגה, לרעננה יפרגנו שם מהיום עד מחר... הרי אם הם ירדו עליהם גם ככה אין מי שיתעצבן... אז למה?
אי אפשר להשוות בכלל בין הקהל היום לבין הקהל לפני 5-10 שנים .
היה עידוד יוצא מין הכלל , למרות תמיד אפשר יותר וטוב לשאוף ליותר.
הארמי האלה הם מהדברים היותר טובים שקרו למועדון הזה ודווקא בשנים הקשות יותר
(14-Sep-2014 22:05)עידן444 כתב: [ -> ]אבל בועז אורגד כמובן היה צריך להגיד שהקהל של נתניה טעון שיפור כי הרוב לא שרו ורוב המשחק שתקו מול תצוגת העידוד המרהיבה של אוהדי הפועל ת״א. אני גם התרשמתי מהטלוויזיה שהקהל הדומיננטי היה שלנו! פשוט בושה התחנה המקומית הזאת!!!
אבל אל דאגה, לרעננה יפרגנו שם מהיום עד מחר... הרי אם הם ירדו עליהם גם ככה אין מי שיתעצבן... אז למה?

שבועז אורגד והחברים שלו מהרדיו יראו לי עוד קבוצה שעברה את מה שעברנו בשני העשורים האחרונים ועדיין הקהל שלה נחשב לאחד הקהלים הטובים והגדולים בארץ.אל תקשיבו לתחנה הזו,פשוט וקל...
סליחה מי זה האורגד הזה שפתאום נהיה מומחה לעידוד מתי הוא היה במשחק כדורגל בכלל אני מבטיח לכם שהוא לא היה גם בבלומפילד.
הוא כאילו מדווח מהשטח... פלטקביץ אמר ״הצטופף בבלומפילד״ עם למעלה מ 10,000 צופים. אבל מה זה משנה, גם אם הוא באמת היה ברור שהראיה שלהם תמיד אנטי נתניה כמו ה״טאלנט״ של התחנה שעכשיו קיבל תוכנית משלו. במקום להרעיל 5 דקות הוא ירעיל שעה שלמה עם הפה ג׳ורה שלו.
תראה לחובתם אומר שהם באמת סוג של אנטי. לא יעזור. בטלוויזיה שמעו יופי את הקהל של נתניה לא מבין מה הם רוצים . ל״זכותם״ אומר שנתניה מספקת להם הרבה חומר.
הם חושבים שהרייטינג גבוה בגלל שהם גאוני תקשורת. הם לא מבינים שאת הרייטינג מביאה מכבי נתניה וגם אם הם יביאו סטודנט שנה א׳ לתקשורת ממכללת נתניה שבחיים לא ראה מיקרופון יהיה רייטינג. כנראה שאני לא האידיוט היחיד ששומע אותם...
למה שנלין על בועז אורגד ושות' אם בתוכנו בין אם זה ביציע ובין אם זה מובילי דעת (להלן: "המנוע") קיים האנטי והגועל בצורה לא פחות דוחה.
שני סיפורים רק מאתמול:
1. יושבים להם אתמול כמה גלמים ביציע ובכל פעם שאריאל הרוש מבצע פעולה כלשהי ולו הפשוטה ביותר, היה להם מה להגיד ולהעיר. כאילו במקום לתת תמיכה לשוער שמגן על השער רק מורידים לו את הביטחון.
שבו ביציע של הפועל ותגמרו עניין.
2. "המנוע" שמשמש פה גם כאורים ותומים של כמה כותבים פה, לא היה אתמול במשחק ואני בספק רב אם גם ראה בטלוויזיה כי בשעה 19:00 הוא התחיל לשדר את המשחק של רעננה "בשירים ושערים".
כל זה לא מנע ממנו מיד כאשר הסתיים המשחק של נתניה ובעודו משדר את המשחק של רעננה, להעלות בדף הפייסבוק של האוהדים תמונה של סנדוויץ' שקשוקה.
צריך להיות זבלה רציני בשביל לעשות דבר כזה גם אם זה נעשה עלאק בהומור.
עכשיו אני שואל אותכם מה עדיף? כמה אוהדי ב"ש רוקדים לכם על הדם ברשת אבל לפחות זה מובן ומקובל כי הם יריבים או החולרות מבית כמו הדוגמאות שציינתי לעיל.
עמודים: 1 2
Reference URL's