מכבי נתניה

גירסה מלאה: ניתוח מקצועי של אייל לחמן.
אתה כרגע צופה בתוכן שלנו בצורה פשוטה. צפה בגירסה המלאה.
עמודים: 1 2 3
את המשחק אתמול בבלומפילד בין הפועל תל אביב למכבי נתניה אפשר לאפיין כך: הייתה אחת שהרוויחה בגדול ואחת שנפלה.
 
תחילה נעסוק במכבי נתניה. בפתיחת המחצית השנייה, שי אבוטבול החזיק בכדור בשטח המגרש של הפועל ת"א עם הגב, בסגנון פרננדיניו בחצי גמר המונדיאל. נתניה חטפה את הכדור מאבוטבול ודהרה למתפרצת של שלושה מול שניים, הזדמנות גדולה לשיוויון, אלא שלגיורגיו הרומני עמדו שתי אופציות מסירה: אור ברוך שהיה פנוי משמאל וערן לוי שהיה בימין אולם היה נעול.
 
הרכש הרומני בחר למסור לערן לוי ועם זה אין שום בעיה, אך ישנה בעיה גדולה בעיתוי המסירה, שהעידה על ליקוי גדול בטכניקה של גיורגיו ובראיית המשחק. הרומני נראה מאוד לא מיוחד, לא באתלטיות ולא בטיפול בכדור. את המסירה שלו זיהה הניגרי הרמוני איקנדה, שהתגובה שלו לכדור הוכיחה קריאת משחק אדירה. איקנדה הוא ההצלחה הגדולה של הפועל, אולי הברקת העונה.
70 אחוזי החזקה בכדור ב-45 הדקות הראשונות אינם דבר של מה בכך. ורמוט אף נשמע אמש אומר שהפועל התבססה גם בעונה שעברה על הנעת כדור קצרה, רק שהוא מקווה שההגנה תהיה השנה יותר טובה - והגנה, כמו שניתחנו קודם, ועוד איך יש בהפועל של השנה.
 
לעומת זאת, יוסי מזרחי חשש מהשליטה הזו של הפועל בכדור ועלה אתמול במערך סגור. מגן ימני שהוא בלם (אל אמיד) ומגן שמאלי שהוא בכלל ימני (ויקי כחלון), ושני קשרים אחוריים שלא יוצאים מהאמצע, עם צלישר לצידו של הרומני המאכזב. ואכן, בשל חוסר הכשרון, נתניה לא הרבתה להחזיק בכדור, אך הפועל לא הרבתה להגיע למצבים.
 
לנתניה רשימת חלוצים ארוכה: אור ברוך, לארי קאיודה, ניר אברג'יל, עמית בן-שושן ועידן שריקי, אך בשיטת המשחק המבוקרת שלה היא לא תשתמש בכולם. נתניה תהיה סוס שחור, לא תבריק אך קבוצה מאורגנת שתשרוד בליגה.
 
את הפועל תל אביב נראה משחקת יפה לעין, אולם מול הגנות חזקות היא תתקשה להבקיע בשל הרכות של ה"שלישייה הזהה". בנוסף, מול קבוצות עם כשרון בחלק הקדמי הפועל ת"א תשלם ביוקר במתפרצות שיעשו מולה. מה שכן, יפה לראות שהפועל בשל האילוצים נותנת במה לפיליפ מאנה ושון מלכה, שבימים של תקציבים גדולים היו מוצאים עצמם בצמרת ליגה א'.
אני בטוח ב100 אחוז שאם שחקן אחר היה עומד שם ולא ערן לוי, שגבי היה בועט או מוסר לאור ברוך.זו ההשפעה של ערן לוי על הקבוצה/שחקנים,לטוב ולרע.נקודה למחשבה לקורא יוסי מזרחי...
אני מסכים עם לחמן בניתוח שלו לגבי גבי . תפסיקו להאשים את ערן לוי בכל דבר. גבי קשר מוגבל מאוד ברמה הטכנית שלו והמסירה שלו העידה על כך. אני טוען את זה מהיום שראיתי אותו. הוא יודע לתת עבודה הוא רץ המון הוא שורף שטחים. הוא לא הקשר שישים שחקן מול שוער.
ואחרי שקראתי את ההמשך אני מסכים - חוסר כשרון בעיקר בחולית הקישור. הקבוצה הזו יכלה להראות אחרת לגמרי עם שחקנים יותר טכניים ובריאים מאשר גבי ודודו .
(14-Sep-2014 14:04)טל.מ כתב: [ -> ]אני מסכים עם לחמן בניתוח שלו לגבי גבי . תפסיקו להאשים את ערן לוי בכל דבר. גבי קשר מוגבל מאוד ברמה הטכנית שלו והמסירה שלו העידה על כך. אני טוען את זה מהיום שראיתי אותו. הוא יודע לתת עבודה הוא רץ המון הוא שורף שטחים. הוא לא הקשר שישים שחקן מול שוער.
ואחרי שקראתי את ההמשך אני מסכים - חוסר כשרון בעיקר בחולית הקישור. הקבוצה הזו יכלה להראות אחרת לגמרי עם שחקנים יותר טכניים ובריאים מאשר גבי ודודו .

אנחנו לא מאשימים אותו בכל דבר אבל במקרה הזה גם אני חושב שהטעות של גבי קרתה בין היתר בגלל "הפחד" מהתגובה של ערן לוי.
גבי לא השחקן שאמור לשים שחקן מול שוער. גבי קשר אחורי שאמור לנווט את המשחק ולהשאיר את הבמה לקשר האיכותי שכרגע לא בנמצא.
מסירה אחת שגויה לא מעידה על יכולתו הכללית. גם ערן לא נתן אתמול פס אחד מדויק, אז מה זה אומר ??
הוא עושה עבודה, משחק פשוט ונע ללא הפסקה. מספיק טוב בשבילנו. וכן, ברור שיש טובים ממנו, אבל כרגע הוא אחת מהבעיות האחרונות שלנו.
הוא לא בעיה כשהוא פה. הוא עושה את מה שהוא יודע. אני רק טוען שהוא לא היה צריך להיות הקשר האחורי שלנו. אני בא בטענות רק למזרחי על בחירת שחקנים לא משהו .
להביא קשר אחורי איכותי, עולה הרבה כסף- שתי קבוצות עם הרבה יותר כסף מאיתנו חיפשו כל הקיץ. גיורגי לדעתי קשר אחורי טוב. לכל למי ששאל אותי לגביו, אמרתי שאם אתה מצפה ממנו לעשות משחק ולתת פסים לגול, תשכח מזה... הוא לא יעשה את זה. הוא צריך לידו קשר עושה משחק, ואני אגלה לכם סוד- צלישר הוא לא האיש. לדעתי, אפילו קובי מויאל לא שחקן שיודע לעשות את זה, ואם מכבי חיפה מצפה שהוא יעשה את זה היא בברוך. זה לא משהו שקל למצוא. בארץ וגם באירופה. בכל מקרה אין לנו את הכסף בשביל זה וצריך לגדל אחד כזה, או להסתפק בקשרים אחוריים כמו צלישר וגיורגי, ושוב אחזור על זה- עם שניהם ביחד המשחק לא יזרום!!!
לדעתי גבי היה אמור להחליף את צלישר כשצלישר ממתין על הספסל בעוד דודו היה אמור להיות ה"קשר עושה המשחק"יחד עם ערן.לדעתי גבי טוב יותר מצלישר ואם היה לידו קשר מוכשר(מה שדודו היה אמור להיות)היינו רואים יותר גם מגבי...אותו כנ"ל לגבי סארגי ועידו לוי(עם בלם טוב יותר מעידו לוי סארגי לא היה מבקיע את הגול עצמי שהבקיע)...
מאוד יתכן שאתה צודק. אבל הסיפור עם דודו תקע את הקבוצה.
כמה קשקושים גם של לחמן שאין לו מושג בכדורגל וגם של חלק מהאוהדים כאן
משחק ראשון אחרי עליית ליגה משחק חוץ

ישר הוא קובע ששחקן לוקה במסירה ובראיית משחק ושחקן אחר פשוט מסי די כבר עם השטויות האלו ועוד יש כאן שזורמים איתו בעוד 4 חודשים נשמע שהוא שידך להפועל תל אביב את מסי הניגרי

אם לחמן כזה מבין וגדול איך זה שהוא נכשל כמעט בכל מקום שהגיע אליו ? כולה סוכן ביטוח שעבר קורס מאמנים אני מכיר הרבה אוהדים שמבינים טוב מלחמן כדורגל
ממתי אייל לחמן הוא פונקציה למשהו???
אצל אייל אם הוא לא אפריקאי עם זרג ענק הוא לא שווה.
עמודים: 1 2 3
Reference URL's