מכבי נתניה

גירסה מלאה: דודו לא מצליח להתאושש מהפציעה
אתה כרגע צופה בתוכן שלנו בצורה פשוטה. צפה בגירסה המלאה.
במכבי נתניה לא העבירו עד הבוקר (שלישי) את הקשר הברזילאי דודו סיארנסה ברשות לבקרה התקציבית. דודו, ששיחק אתמול במשחק האימון בו ניצחה נתניה את מכבי הרצליה 2:3, אכזב שוב והראה כי לא התאושש מהפציעה בברכו.
 
הקשר שהגיע הקיץ לעיר היהלומים סובל מבעיות בסחוס, ונראה כי דודו בעל שכר השיא של כ-225 אלף יורו לעונה ישוחרר ויקבל פיצוי כספי מוסכם של ארבעה חודשי שכר, אך ישנה גם האפשרות כי יישאר עד חודש דצמבר בשכר מופחת.
 
השוער אריאל הרוש עבר את רישומו בבקרה התקציבית והוחלף עם אוהד לויטה ששוחרר למכבי חיפה. בעקבות כך הרוש יוכל לשחק במחזור פתיחת העונה בשבת באצטדיון בלומפילד נגד הפועל תל אביב (17:50, ישיר בספורט1 וב-HD).
 
ההסכם בין הרוש למכבי נתניה קובע כי במידה ובית"ר ירושלים תזכה בוועדה למעמד השחקן בדמי השבחה עבור הרוש, ישתתף השוער ב–30 אחוז מקביעת הבורר. אם בעתיד יעבור השוער לליגה באירופה יתחלקו שני הצדדים בסכום המכירה.
 
החלוץ אור ברוך יחליף בשבת בהרכב הפותח נגד הפועל ת"א את החלוץ הניגרי המורחק לאנרי קאיודה.
 

וזה מוואלה.
מכבי נתניה: 48 שעות להחלטה על דודו סיארנסה
9/9/2014 9:52
מאת: יניב טוכמן, מערכת וואלה! ספורט
בקבוצה עשויים לשחרר את הברזילאי, שהרשים במשחק האימון מול הרצליה, או לחילופין להעביר את חוזהו בבקרה


ב-48 השעות הקרובות יקבלו במכבי נתניה החלטה באשר לדודו סיארנסה. בקבוצה מתלבטים אם להשאיר אותו לפחות עד חודש דצמבר, או פשוט לשלם לו את כל שכרו שלושה חודשים קדימה ולשחרר אותו. שכרו של הקשר נאמד ב-15 אלף יורו נטו לחודש. הוא כבר קיבל את דמי החתימה שהיו חלק מחוזהו. אם יחליטו לשלם לו מראש את כל הסכום, יצטרכו בנתניה להעביר לו 45 אלף יורו נטו לשלושת החודשים הקרובים. במידה שיוחלט להשאיר אותו, יועבר חוזהו ברשות לבקרת תקציבים עד יום חמישי עם התניה לפיה נתניה יכולה לשחררו בחודש דצמבר.

דודו שיחק אתמול מול מכבי הרצליה את משחקו הטוב ביותר במכבי נתניה מאז הצטרף. הוא נכנס במחצית השנייה והציג יכולת טובה, אבל עדיין לא הראה שהוא התגבר לגמרי על הבעיה בסחוס ברכו ובצוות המקצועי עדיין בטוחים שהוא מוגבל בתנועה. ההתלבטות בנתניה היא בין השארתו בסגל לפחות עד דצמבר בידיעה שהוא יכול לתרום חצי שעה בכל משחק לבין שחרורו המיידי עם הפיצוי הכספי.
"במכבי נתניה לא העבירו עד הבוקר (שלישי) את הקשר הברזילאי דודו סיארנסה ברשות לבקרה התקציבית. דודו, ששיחק אתמול במשחק האימון בו ניצחה נתניה את מכבי הרצליה 2:3, אכזב שוב והראה כי לא התאושש מהפציעה בברכו."

"דודו שיחק אתמול מול מכבי הרצליה את משחקו הטוב ביותר במכבי נתניה מאז הצטרף. הוא נכנס במחצית השנייה והציג יכולת טובה, "

ההבדל בין אתרי הספורט השונים,הכל אינטרסים.בואו נמתין בסבלנות ונראה מה קורה.לדעתי אם משלמים לו עד דצמבר אז הוא צריך להישאר עד דצמבר,במיוחד כשאין 2 זרים שמחכים לשחרור שלו...
רק יוסי מזרחי רק יוסי מזרחי יחליט אם דודו סראנסה ישאר עד ינואר עד סוף העונה או ישוחרר
לא עיתונאי כזה או אחר
Reference URL's