מכבי נתניה

גירסה מלאה: "לנתניה לא מגיע שלויטה יישאר"
אתה כרגע צופה בתוכן שלנו בצורה פשוטה. צפה בגירסה המלאה.
עמודים: 1 2 3 4
כעת, יממה אחר כך, הגיעה תגובת השחקן על ידי סוכנו, גלעד קצב: "שמעתי את בעל הבית ולכן היה חשוב לי להגיב. אין לנו בעיה או טענה בקטע המקצועי, אם הם חושבים שאוהד לא מספיק טוב או שהרוש צריך לשחק. אין לנו בעיה עם זה. יש לנו בעיה עם הדרך והצורה, יש לנו בעיה שבעל הבית עולה לרדיו וקורא לשחקן מדליף. אני חושב שנתניה לכל אורך הדרך התבלבלו, גם יוסי מזרחי שהוא חבר ואיש מקסים נפל בלשונו, ואני חושב שחבל שקבוצה בליגת העל מתנהגת ככה".
"אוהד מכחיש את הדברים. זה התחיל מכך שהוא לא שוער מספיק טוב, אחרי זה הגיע לזה שהוא לא הזמין אותם לחתונה ובסוף הוא נהיה מדליף" אמר סוכנו והוסיף, "האמת בסופו של דבר מנצחת".

"לא אמרו לנו לחפש לו קבוצה. בשנה שעברה הוא היה מעמודי התווך ובמחזור הראשון בגביע הטוטו מול מכבי תל אביב הוא הצטיין", אמר קצב כשנשאל למה לא מצא לשחקן שלו קבוצה קודם לכן, "שמעתי שנתניה פנתה לשוער אבל לא האמנתי שאריאל הרוש יגיע לנתניה. ידענו שמקצועית הם מאוכזבים ממנו, בשיחות שיוסי עשה איתו הוא חיזק אותו ואמר לו שהוא השוער שלו. הבעיה שלנו היא לא שהביאו שוער, אלא הדרך. לא רק זה שהם פגעו בו, הם גם ממשיכים עם הדלפות וכל מני קשקושים אחרים. זה לא מתאים. מכבי נתניה לא רצתה את אוהד לויטה".

בין השאר, מוקדם יותר היום פורסם כי השוער על סף מעבר למכבי חיפה, שם הוא צפוי להיות מחליפו של סטויקוביץ', ועל כך הגיב סוכנו: "למרות דברי נתניה שבכל קבוצה צריכים להיות 2 שוערים טובים והבלה בלה בלה והשטויות, היא לא רוצה שאוהד לויטה ישאר שם. כנראה שיש אופציה במכבי חיפה ואני יודע שהקבוצות סיכמו ביניהן, אבל אנחנו עוד לא נכנסנו לתמונה. אם זה יצטרך לקרות זה ייקח בדיוק 5 דקות".

"אוהד מבין שהוא היה צריך להזמין לחתונה את ההנהלה, אבל הוא איש מיוחד שחגג עם 50 אנשים" ניסה להסביר בשם השוער את סאגת אי הזמנתם לחתונה, "נוצר מצב שהוא לא צריך להישאר במכבי נתניה בין אם הוא שוער ראשון, שני, שלישי או חמישי. בשורה התחתונה מכבי נתניה לקחה החלטה מקצועית. לויטה מפורק. למכבי נתניה לא מגיע שהוא יישאר. אני מאחל להם בהצלחה ושהם ידעו להתנהג עם שחקנים. אני בטוח שגם יוסי מזרחי לא עשה את זה בכוונה, אבל זה שעולה בעל הבית ואומר שהוא מדליף זה כבר שלב שחבל שקרה".
חבל שכל זה התחיל וטוב שנגמר

נקווה שגם בקבוצה ילמדו כמה דברים להתנהל נכון מול שחקנים ולהפסיק לדבר עם אוהדים

אני מאחל לאוהד לויטה כל טוב שבעולם ושיצליח בתחנה החדשה שלו
למכבי נתניה אין דובר ???
אין איש מקצוע שאחראי להוציא הודעות מסודרות לתקשורת ולעמוד בפרונט הציבורי?
לטובת העניין עדיף היה ששגב לא יתראיין . כמה שפחות רפש והאשמות - היה יותר נכון ובריא לכולנו.
מוריד את הכובע בפני אוהד והסוכן שלו(מזל שזה לא דודו דהאן)..ודווקא בגלל שהתגובה מאופקת שקולה לא פוגענית ופגועה היא ניראת לי אמינה לחלוטין.
הסכם הפרידה חשוב מהסכם החתימה(לא חוכמה להיות חייכנים ונחמדים ומחובקים בחתונה,החוכמה בגרושין).
חבל לי שבמחוזויתנו שוכחים שהעולם קטן וכולם קוראים וכולם שומעים ועל הכל מדברים ואם בעבר חדר ההלבשה בנתניה היה האטרקטיבי ביותר בארץ וזה נאמר ע"י כל שחקן שעזב,גם שנים אחרי,במידה ונמשיך כך נהפוך למוקצים.
מצפה מהקברניטים לעשות מעשה ולשנות גישה ולהבין שמשהו לא טוב(במדעי ההתנהלות),קורה בממלכתם ויפה שעה אחת קודם.
מי שהפך את הסיפור הזה למפלצת היא התקשורת. אף אחד לא חשב לרגע שהבאת אריאל הרוש(שבעיני מדובר בצעד מקצועי מצויין) תביא ל״רעידת אדמה״ שכזו.
אמרת דבר נכון לגבי חתונה וגירושין. בדיוק על אותו משקל- זו לא ממש חוכמה שחדר ההלבשה מאוחד ומגובש ברגע שהכל הולך, ברגע שאין שום בעיה תזרימית, והכסף ברוב המקרים משולם אף לפני הזמן, והבעלים נפלא, והקהל נפלא, והכל ורוד. החוכמה היא לראות את זה ברגע שהעניינים חורקים... ההנהלה ויוסי מזרחי עשו טעויות אבל אם תחשבו טוב, הסיכוי היחיד שלהם לעבור את הקיץ הזה חלק היה אם כולם היו נשארים והרי ברור שזה לא ריאלי. עם כל הכבוד- גם לליפניה, זאן, טופי, סופר, קובי חסן, ועידו אקסברד יש חלק בעליה הזו וגם הם היו חלק מהמרקם החברתי שהרכיב את אותו חדר הלבשה נפלא. לא רק אוהד לויטה. זה אומר שבגדו בהם? זה אומר שכולם צריכים להישאר? ממש לא... גם אם המחיר הוא כמה פרצופים חמוצים... או הריסת האידיליה בחדר ההלבשה שברור לכולם שרוב הסיכויים שגם כך היתה מתפרקת אחרי שני הפסדים רצופים...
בלי קשר ללויטה/הרוש, ובלי להביע עמדה - באופן כללי תפקיד השוער שונה מתפקידים אחרים.

יש רק שוער אחד על המגרש בכל רגע נתון (לעומת 2-3 בלמים, 4-5 קשרים 1-3 חלוצים).
חילוף של שוער במהלך משחק הוא יחסית נדיר, אלא אם כן מדובר בפציעה. גם הרחקות של שוערים (בעיקר עקב צבירת צהובים) הם פחות נפוצות מהרחקות של שחקני שדה.
בנוסף, שחקני שדה יכולים במקרים רבים לשחק ביותר מעמדה אחת. זה לא המצב עם שוער.
לא במקרה, כשעושים סטטיסטיקות בסוף עונה, השוער הראשון ידורג בד"כ גבוה מאוד במספר המשחקים/דקות בהרכב.
לדעתי בעונה שעברה, למעט כמה דקות בסוף העונה שמזרחי נתן לשניר דורי, לויטה שיחק בכל העונה.

לכן, הבאת שוער נוסף לקבוצה (שאמור להיות שוער ראשון) היא משמעותית בהרבה מהבאה של שחקן בכל תפקיד אחר.
לשחקן שדה שיביאו מישהו בתפקיד שלו יש עדיין סיכוי לא רע לראות דשא. לשוער המשמעות ברוב המקרים היא ספסל לעונה שלמה.
לכול הנתנייתים שלום.

אמנם אני באר שבעי אבל מתוך סקרנות נרשמתי לאתר, וקודם כל רציתי להוריד בפניכם את הכובע על אתר מושקע שחבל על הזמן. ( הלוואי עלינו- מוזנח חוץ מהפורום).

דבר שני רציתי לאחל לכם הצלחה כי למרות כל הדם הרע שכביכול יש בין המועדונים ( אוהדים?...) הרי לכולם ברור שבלי קבוצות עם אוהדים צבע וכדומה אין מתח. אין ספורטיביות ותחרות. לכן רציתי לאחל לכם בהצלחה.

דבר אחרון: לוויטה. אני לא מתיימר להתערב , רק רציתי לומר לכם איך זה נראה מבחוץ ( לא התקשורת אלא אוהד ממוצע ). זה נראה לא טוב....
כי שוער הוא קודם כל החוליה הראשונה והחשובה ביותר גם של ההגנה וגם של הקבוצה.. אני מקווה שזה לא יפגע בביטחון של הקבוצה( כי מה השחקנים אמורים לחשוב? אם העיפו ת השוער, אולי אני בהפסד הבא יעוף גם אז למה לי להתאמץ.. אני אשמור על הרגליים), גבר שני אחרי שבאמת כל השחקנים התגייסו והורידו מהשכר ( שאפו!!!), פתאום בא הרוש ומקבל הכל...
שיהיה בהצלחה לכולם
למה לך לקרא לעצמך גמל ?

באליפות האחרונה של באר שבע עם אליהו נומה וברד האוהדים הכי טובים בין 2 קבוצות היו באר שבע-נתניה
תמיד פירגנו לכם וייכלנו להצלחתכם ואותו הדבר אתם כלפי נתניה תמיד פירגנתם לנו

מאז הירידה המשותפת בלאומית בו באר שבע ונתניה התמודדו על העליה ואנחנו עלינו עם מלמיליאן התחילה העויינות מצד באר שבע

אנחנו אוהבים אתכם באר שבעים יהודים תושבי עירו של אברהם אבינו אחינו אתם

תתנהגו יפה נתנהג יפה

בבקשה תעביר את זה לכל האחים בבאר שבע ואם לא אנחנו הלוואי ותיקחו אליפות
חס וחלילה שמכבי יזכו ב5 רצופות רק לא ב"ש.
(04-Sep-2014 16:54)זאב רווח כתב: [ -> ]למה לך לקרא לעצמך גמל ?

באליפות האחרונה של באר שבע עם אליהו נומה וברד האוהדים הכי טובים בין 2 קבוצות היו באר שבע-נתניה
תמיד פירגנו לכם וייכלנו להצלחתכם ואותו הדבר אתם כלפי נתניה תמיד פירגנתם לנו

מאז הירידה המשותפת בלאומית בו באר שבע ונתניה התמודדו על העליה ואנחנו עלינו עם מלמיליאן התחילה העויינות מצד באר שבע

אנחנו אוהבים אתכם באר שבעים יהודים תושבי עירו של אברהם אבינו אחינו אתם

תתנהגו יפה נתנהג יפה

בבקשה תעביר את זה לכל האחים בבאר שבע ואם לא אנחנו הלוואי ותיקחו אליפות

דבר בשם עצמך,לא אהבתי לא אוהב ולא יאהב,מקווה שאלונה תתפכח ותברח שם במהרה בימנו...
עמודים: 1 2 3 4
Reference URL's