מכבי נתניה

גירסה מלאה: חלום קטן של פתיחת העונה
אתה כרגע צופה בתוכן שלנו בצורה פשוטה. צפה בגירסה המלאה.
עמודים: 1 2 3
עד עכשיו כמעט כמעט בכל משחקי הטרום עונה לא היינו טובים בלשון המעטה מלבד המשחק הראשון נגד נצרת עילית ונגד מכבי ת"א ! אלו היו יוצאי הדופן .

אז יש לי חלום קטנטן משאלת לב קטנה

זה כבר כמה ימים לא כותבים דבר על מכבי נתניה וזה מוצא חן בעיני הגיע הזמן שהשחקנים יעבדו בשקט בלי בלבולי ביצים של כל מיני כתבות עיתונאים ושחקנים ואוהדים מאמנים - שהשקט הזה יימשך עד משחק הפתיחה !

ואז השופט (רק לא משיח או חכמון ) ישרוק לפתיחת המשחק ומכבי נתניה מסתערת על הפועל תל אביב 95 דקות לא נותנת לה לנשום במשחק צירופים יפים בעיטות ובסיום 3-0 למכבי נתניה !

אבל הכי חשוב שישבנו על ה 16 של הפועל ת"א כל המשחק ורק בנס נגמר בניתחון שלנו 3-0 .

ורק אז אני ארצה לראות את התגובות של טל.מ כאן לא ב one לא בספורט 5 אלא כאן בפורום של האתר הרשמי של מכבי נתניה !

זה החלום הקטנטן שלי לא אליפות לא גביע לא ליגת האלופות
מסתפק ב1:0 של הרוש(אריאל הרוש)...
חי בסרט
אני חושב שצריך לקחת את כל משחקי האימון ומשחקי גביע הטוטו בפרופורציה. אני נדהם לגלות שבית"ר נראתה כלום ושום דבר לפני 10 ימים, ופתאום בא 3-0 בב"ש והופ, היא פתאום קבוצה מלהיבה ותוססת. כנ"ל הפועל ת"א שעשתה במכנסיים ויצאה בשן ועין נגד רעננה ושני משחקים טובים ופתאום מדברים שם על עבודה נכונה ועל "תהליך טוב".

ונחזור לעיקר, הקבוצה שלנו. בכל משחקי האימון היו ניסיונות שונים ומשונים. חוות ניסויים(שלדעתי מתאימה לחודש יולי... בתחילת אוגוסט כבר הייתי מצפה לראות הרכב רץ ומתגבש, אבל זו דרכו של יוסי וראינו את זה גם בעונה שעברה...).
מול בית"ר י-ם במחצית הראשונה שיחק משהו שקרוב להזכיר את ההרכב שאמור לרוץ העונה. הובלנו 2-0 עם שליטה די מוחלטת במגרש(ראוי לציין שבית"ר החלה להתאמן בערך שבוע אחרינו).
מול הפועל פ"ת בכל מחצית שיחקנו אם חצי הרכב אחר, כשבמחצית הראשונה היה הרכב מאוזן יותר. ניראנו רע אך אם לא החמצות נוראיות של קאיודה ושריקי היינו יורדים למחצית ביתרון. המחצית הראשונה הסתיימה ב 0-0.
מול מכבי ת"א שיחקנו לא רע ונישדדנו ע"י הנבלה התורנית(כינוי בוטה אך ראוי בעיני לשופטים שמתעללים בנו כבר במשך 3 שנים עם הפוגות פה ושם במהלך העונה שעברה).
מול הפועל ת"א לא אהבתי את הכדורגל הנסוג, אך עם פתיחת המחצית השניה ראינו שינוי והתחושה שלי מהמשחק הזה היא שאם קאיודה לא עושה את השטות הזו, אנחנו טורפים אותם!
נגד רעננה לא ראיתי את המשחק והבנתי שהיה על הפנים, אבל שוב, ההרכב היה חסר מאוד.
שורה תחתונה אני באמת לא חושב שהתמונה כל כך נוראית כמו שמנסים לצייר. לא שמנו גול כבר המון זמן, אבל נראה לי שברור לכולם שחלק קידמי שכולל את קאיודה,ערן לוי, עמית בן שושן ודיא סבע יהיה הרבה יותר מסוכן מחלק קידמי שמובילים אותו בחלק גדול מהזמן עידן שריקי,רן רול, ניר אברג'יל ואור ברוך. לא צריך גם לשכוח שרוב הזמן מזרחי מאלתר במרכז השדה בגלל שאין לו שלושה שחקנים שאמורים לשחק בתפקידים האלה(דודו,צלישר ועומר פרץ).
אני מאוד מקווה שהפועל ת"א מקשיבה טוב טוב לפרשנים שכבר מכתירים אותנו כ"מועמדת מספר אחת לירידה"...
זה מצב קלאסי לבוא דווקא בסיטואציה הזו כקבוצה שהפרשנים די קוברים אותה מול קבוצה שהפרשנים מתחילים להלל, לתת לה בראש, ולהחזיר אותה לקרקע. שמעתי את כל תוכניות הספורט למחרת הדרבי, ואם לא הייתי יודע מה התוצאה הייתי חושב שהפועל ניצחה 3-0... פשוט מדהים... חבל שקאיודה לא ישחק, אבל גם בלעדיו אני לא חושב שזה בשמיים... הרבה תלוי בגישה שיוסי יבוא למשחק הזה, ובמוטיבציה ובנכונות של השחקנים לשים את כל החרא של פרשת לויטה ועניין הקיצוצים מאחור ולבוא ו"לקרוע" את הדשא.
תן לי לראות שחקנים רצים/מחויבים נותנים את הנשמה ואני מרוצה,מה שלא ראינו במחזורי גביע הטוטו...
תן לי להפסיד 3-0 אבל העיקר לראות את הקבוצה לוחצת שולטת ותוקפת עם מסה של שחקנים בלי לפחד
תן לי בונקר היסטרי ולנצח 1משער עצמי.
עידן אני רואה שאתה מאמין לבקשה הצנועה שלי
אני מאמין שעד המשחק אור ברוך ישתפשף ועידן שריקי יהיה בכושר הבקעה טוב יותר ודודו יהיה מוכן לפחות למחצית

אני מסכים איתך לגבי המשחק נגד הפועל ניתוח נכון

הלוואי מה אגיד לך העיקר שיתעוררו השחקנים וישחקו מהר יותר ממה ששיחקו עד עכשיו
לדעתי יוסי מזרחי ישחק עם אבו עביד שומר אישית על ורמוט ...וערן לוי חלוץ בודד.
(02-Sep-2014 22:30)דוד חטב כתב: [ -> ]לדעתי יוסי מזרחי ישחק עם אבו עביד שומר אישית על ורמוט ...וערן לוי חלוץ בודד.

טעות . אם כבר שישחק עם עמית בן שושן מקדימה או אור ברוך. ערן לוי בשפיץ אומר שגם אין לנו קישור.
עמודים: 1 2 3
Reference URL's