מכבי נתניה

גירסה מלאה: יישארו עם לויטה בלי בעלים.
אתה כרגע צופה בתוכן שלנו בצורה פשוטה. צפה בגירסה המלאה.
עמודים: 1 2 3 4 5 6 7 8
משחק ראשון רשמי שלנו ב13/9 מעניין מי יעמוד בשער זה שעדיין לא עשה אימון אחד או זה שנשאר בלי בטחון בכלל ויודע שהוא בררת מחדל
זכותו של מזרחי לקבל החלטה מקצועית שכזו. הבעיה ההתנהלות שלו ושל המועדון כולו.
מבחינה מקצועית לדעתי אריאל הרוש הוא לא שוער טוב. אומנם שוער נבחרת ישראל ובית"ר ירושלים אבל אני בעיקר זוכר חוסר יציבות וטעויות רבות. נתן עונה די טובה בבית"ר ואחר-כך חושך.
כנראה יש גב חזק והרבה יחסי ציבור...
דויד בוא נגיד שאתה צודק ואני הולך איתך - עדיין מי ישים גולים? בנוסף רק תסתכל איך הרוש נראה כל השנה האחרונה. אז ללויטה היה משחק חלש נגד הפועל וטעות נגד מכבי ת״א. מצד שני נגד מכבי הוא לקח 2-3 גולים בטוחים אז זה לא נזקף ? יש לנתניה בעיות הרבה יותר גדולות מלויטה. הגנה בינונית קישור חלש והתקפה שמבוססת על ערן-קאיודה. מה עם עושה משחק ליד או במקום דודו , גולר שיעזור במלאכת ההבקעה. מלא בעיות, תקציב לשחקן אחד. שוער דווקא ?
(30-Aug-2014 12:59)טל.מ כתב: [ -> ]דויד בוא נגיד שאתה צודק ואני הולך איתך - עדיין מי ישים גולים? בנוסף רק תסתכל איך הרוש נראה כל השנה האחרונה. אז ללויטה היה משחק חלש נגד הפועל וטעות נגד מכבי ת״א. מצד שני נגד מכבי הוא לקח 2-3 גולים בטוחים אז זה לא נזקף ? יש לנתניה בעיות הרבה יותר גדולות מלויטה. הגנה בינונית קישור חלש והתקפה שמבוססת על ערן-קאיודה. מה עם עושה משחק ליד או במקום דודו , גולר שיעזור במלאכת ההבקעה. מלא בעיות, תקציב לשחקן אחד. שוער דווקא ?

כתבתי טל שלויטה אחת הבעיות..אותי לא צריך לשכנע. ..חסר לנו לא מעט שחקנים...אולי הפציעה של ערן תסדר לדודו ולנו את העונה...לדעתי טל הרוש טוב מלויטה...גם בעונה של בנין הכל התחיל בשוער שהציל אותנו תמיד לאחר שקיבל גול או שניים באשמתו.
עמודים: 1 2 3 4 5 6 7 8
Reference URL's