מכבי נתניה

גירסה מלאה: ערן לוי יכבוש יותר שערים העונה!
אתה כרגע צופה בתוכן שלנו בצורה פשוטה. צפה בגירסה המלאה.
אין ספק שההחלטה תגרום לערן לוי להבקיע יותר שערים מבעיטות חופשיות , ברגע שהחומה עומדת במרחק הנכון יהיה לערן יותר קל לבעוט למסגרת . בשורה משמחת.. (וגם למאור בוזגלו...)

ישראל תצטרף למספר מדינות שהחליטו לאמץ את החידוש מהמונדיאל, וגם אצלנו השופטים ישתמשו החל מהעונה הקרובה בספריי לסימון המרחק מהחומה.

יו"ר איגוד השופטים בן־ציון סלמן ויו"ר מינהלת הליגה יורם באומן סיכמו על הצטרפות ליוזמת פיפ"א, שמונעת את המאבק בין השופטים לשחקנים על מיקום הכדור והחומה בבעיטות חופשיות. בעקבות ההצלחה במונדיאל, החליטו השניים ליישם את הסימון גם בישראל.
הבעיה היא שאין כרגע בארץ בקבוקי ספריי כאלה, וצריך לייבא אותם מחו"ל. "נשתדל למצוא תחליף בארץ", אמר באומן, ואילו סלמן הוסיף: "זה רעיון שימנע ויכוחים ובזבוזי זמן. שינוי מבורך".
בכלל כל משחק ההתקפה יהיה תלוי בערן אם ערן ישחק מהר בנגיעה ההתקפה שלנו תהיה מעולה אם הוא ירצה את הכדור לרגל ויחזיק אותו ויעקב את המשחק הלך עלינו...
לדעתי הוא וקאיודה הולכים לתת עונה פצצה!
שערן לוי ילמד לבעוט קודם בעיטות חופשיות,עם כול האהבה והכבוד שיש לי לערן לוי(שהוא תותח על) בעיטות חופשיות הוא לא יודע לבעוט,תמיד הוא מעיף כדורים לשמיים ואל תספרו לי על זה שהחומה לא עומדת 9 מטר..
ערן לוי הבועט הכי טוב בארץ למרות שמאור בוזגלו שהוא כרגע בפורמה יותר טובה.
כמה שחקנים אתה מכיר שכבשו שער מדגל הקרן?
להזכירך:
נ.ב בדקה 5:12 בישול כזה בדיוק! לקיודה העונה במשחק אימון..



אה אז ערן לוי כבש מהקרן אז הוא הבועט הכי טוב? כמה בעיטות חופשיות הוא הכניס העונה חוץ נגד קטמון? רוב הבעיטות שלו היו לשמיים,ערן לוי שחקן גאון,יש לו מסירות שאין לאף אחד בארץ,אבל בעיטות חופשיות? יש לו המון מה ללמוד!
אני חושב שמי שיבעט את בעיטות העונשין העונה יהיה דודו אם ישאר.
גם סבע בועט מעולה בעיטות חופשיות ..
(03-Aug-2014 16:53)אליהו כתב: [ -> ]אני חושב שמי שיבעט את בעיטות העונשין העונה יהיה דודו אם ישאר.

גם לדיא יש אחלה בעיטה
Reference URL's