מכבי נתניה

גירסה מלאה: יוסי אנחנו רוצים לראות אש על הדשא
אתה כרגע צופה בתוכן שלנו בצורה פשוטה. צפה בגירסה המלאה.
יוסי מזרחי מאמן משכמו ומעלה אופי ישיר בלי הרבה פלאברה אמיתי לא צבוע לא נחש

אז החלטתי לפנות אליך גם ישיר ואמתי

אתה זוכר איך במגרש הישן קיבלת 6 חתיכות ממכבי נתניה ? כזאת קבוצה תוססת ואנרגטית אנחנו רוצים שתעשה ממכבי נתניה יש לך ביד 3 שנים קח את האתגר

כשלב ראשון וזה הכי קל כושר גופני והתאבדות שיעית על כל כדור , עברו שחקן שיחזור ויחלץ יפריע עד שהכדור יחזור אל נתניה !!
שלב שני אולי לא בהתחלה אבל במשך השנה כולל שנה הבאה תרגיל את השחקנים במשחק מהיר קצב מטריף נגיעה אחת בכדור , כן נגיעה בכדור !!
שלב שלישי להתחיל להביא כשרונות שבעוד 2-3 שנים יתנו את הכדורגל הכי טוב בארץ !!

יש לך כבר שוער לויטה , מגן ימני כחלון , עידו לוי , ירין חסן , דאבור , אברהם , גרשומוב , שריקי .

אם הצעירים האלו + עוד כמה יתורגלו במשחק של נגיעה בכדור מעכשיו בעוד 2-3 שנים עם חיזוק זר טוב תהיה למכבי נתניה קבוצה תוססת בליגת העל !!

יוסי קבלת קבוצה לעיצוב לפי ראות עיניך יש לך 3 שנים להכין אותה לתואר אל תסתכל על העונה הזאת אלא על ההיא אחריה והשלישית , אם תכין תכנית רב שנתית תצליח ואנחנו כאוהדים נשמח שוב כמו פעם !!
אל תצפה, שלא תתאכזב. מאמני כדורגל ראית במונדיאל. בישראל (מי יותר מי פחות) - כולם חאפרים.
מצפה מצפה כבר מעל 30 שנה ממשיך לצפות , אין מה להתאכזב זה תחביב שבדרך כלל חוץ מעונות של אליפות יש בו בדרך כלל אכזבות , אז לא נורא העיקר שנראה התקדמות !

עד היום ההנחה היתה שמתחילים לבנות מלמטה אבל בעידן הכסף מתחילה להשתנות המגמה , אליפות מביאה הורים למחלקות הנוער של המועדון , מכבי חיפה בזמננו היתה בליגה השניה שנים מוטל'ה העלה אותם ליגה , אחרי 2 עונות שלמה שרף לקח איתם אליפות ראשונה והנהירה החלה מאדום לירוק בעיר חיפה , כשיעקב שחר הגיע הוא פשוט קנה בכסף כל שחקן טוב שחפץ מהפועל פ"ת וממכבי נתניה ומכבי חיפה התחילה לזלול תארים !! כל אזור הצפון מקריית שמונה עד הרצליה שייך למכבי חיפה עד העליה של קריית שמונה לליגת העל !!

עונה שעברה ראינו שבספרד לא הכסף הגדול של ריאל וברצלונה הביאו אליפות אלא מאמן מוכשר וכריזמטי הנהלה חכמה שהשקיעה במקומות הנכונים ושחקנים מחוייבים , הם נלחמו כמו אריות עד הרגע האחרון ! קריית שמונה עשתה זאת ! גם מכבי נתניה יכולה לעשות זאת !! עוד כמה צעירים יצמחו כמה מושאלים יתחשלו בחוץ + רכש זר טוב , והחלום יתגשם !!
למה מדבר בשם כולם "רוצים לראות אש" ?
אתה רוצה לראות אש.
אני לא רוצה. ממש לא רוצה. מספיק אש יש בחיים
רק כדורגל טוב והתקפי שלא עושה חשבון לשום קבוצה בשום מיגרש
Reference URL's