מכבי נתניה

גירסה מלאה: ספר המנויים עולה על 2,100.
אתה כרגע צופה בתוכן שלנו בצורה פשוטה. צפה בגירסה המלאה.
עמודים: 1 2 3
מועדון כדורגל מכבי נתניה גאה לבשר על חציית רף 2,000 המנויים. בשבוע האחרון חלה עלייה בקצב המכירות והיום מספר המנויים עולה על 2,100. לראשונה מפעיל המועדון מערך טלמרקטינג שיוצר קשר עם אוהדים שהגיעו לחצי גמר וגמר הגביע ולא החזיקו במנוי. בנוסף לקמפיין שיווקי באינטרנט יחל השבוע קמפיין בשלטי חוצות בעיר. בשבוע הבא נדווח על הטבה משמעותית נוספת לבעלי המנויים.
בימים אלו המועדון שוקד על הזמנת מוצרים רשמיים של המועדון אשר יימכרו במשחקי הקבוצה ובחנות הרשמית של המועדון.
הערב החגיגי לפתיחת העונה לספונסרים ובעלי מנוי הזהב שתוכנן למחר נדחה בעקבות המצב הבטחוני.
הימרתי על 3000 כנראה ימכרו סביב 2500 שאפו !!! בכל זאת עונה ראשונה שמתחילים(ליגת העל) באיצטדיון עושה את שלה
עדיין לא מספיק ,עיר כמו שלנו חייבים לפחות 4000 מינויים.
יש לציין שהשיווק גרוע ביותר.
הצעה לשווק ,לתת אפשרות למי שרכש מינוי,לרכוש מינוי לילד ב-400 שקל.
(31-Jul-2014 12:41)Shaul כתב: [ -> ]עדיין לא מספיק ,עיר כמו שלנו חייבים לפחות 4000 מינויים.
יש לציין שהשיווק גרוע ביותר.
הצעה לשווק ,לתת אפשרות למי שרכש מינוי,לרכוש מינוי לילד ב-400 שקל.

אם שיפרת את מספר המנויים ביותר מ 50% ביחס לשנים עברו כנראה שהשיווק לא גרוע ביותר...אמנם יש עוד מה לעשות אבל אם כולם יזלזלו ולא יפרגנו גם זה לא יהיה...
(31-Jul-2014 12:41)Shaul כתב: [ -> ]עדיין לא מספיק ,עיר כמו שלנו חייבים לפחות 4000 מינויים.
יש לציין שהשיווק גרוע ביותר.
הצעה לשווק ,לתת אפשרות למי שרכש מינוי,לרכוש מינוי לילד ב-400 שקל.
מחכים לזאב רוח שישלים את החסר. הרי הוא הבטיח
(31-Jul-2014 12:41)Shaul כתב: [ -> ]עדיין לא מספיק ,עיר כמו שלנו חייבים לפחות 4000 מינויים.
יש לציין שהשיווק גרוע ביותר.
הצעה לשווק ,לתת אפשרות למי שרכש מינוי,לרכוש מינוי לילד ב-400 שקל.

מסכים לגבי מנוי ילד.
חייבים למכור מנויים לילדים במחירים עממיים.
העתיד שלנו נמצא שם.
כדאי לחשוב על מנוי אב ובנו..
כמה חברות אתם מכירים שמגדילים בזמן כה קצר את הלקוחות בכזה אחוז מרשים, מבלי שפיתחו מוצר חדש מהפכני?

כנראה שכן עובדים נכון ואם יגיעו ל-2500, כל הכבוד
(31-Jul-2014 14:39)אריאל כתב: [ -> ]כמה חברות אתם מכירים שמגדילים בזמן כה קצר את הלקוחות בכזה אחוז מרשים, מבלי שפיתחו מוצר חדש מהפכני?

כנראה שכן עובדים נכון ואם יגיעו ל-2500, כל הכבוד

התיאוריה שלך מתנפמת לרסיסים...Tongue
(31-Jul-2014 14:42)אלון כתב: [ -> ]
(31-Jul-2014 14:39)אריאל כתב: [ -> ]כמה חברות אתם מכירים שמגדילים בזמן כה קצר את הלקוחות בכזה אחוז מרשים, מבלי שפיתחו מוצר חדש מהפכני?

כנראה שכן עובדים נכון ואם יגיעו ל-2500, כל הכבוד

התיאוריה שלך מתנפמת לרסיסים...Tongue

ממש לא.

במשחק גדול הפוטנציאל הוא פי 3 מהמגיעים בשוטף, אותו יחס כמו אצל מכבי חיפה, מכבי ת"א וקבוצות אחרות בארץ.
כנראה שבנתניה, חצי גמר או שלב מוקדם באירופה זה "משחק גדול" אבל גמר זה כבר "מגה משחק" עם יחסים שונים מ- 1:3.

אם נתניה תגדיל את השוטף, יגדל גם הפוטנציאל למשחקים גדולים.
אבל השאלה היא האם הגידול במנויים הוא על חשבון אלה שהיו מגיעים ללא מינוי או הגדלת כמות הקהל!!!

אף אחד לא מבטיח לנו שזה אכן גידול בכמות הקהל.

אם שנה שעברה היו מגיעים 2500, מהם 1000 עם מנוי, 500 עם הזמנות ו1000 קנו כרטיסים, אז אולי השנה יהיו לנו 2500 עם מנויים, 100 הזמנות ועוד 400 שקנו כרטיס ואז הקהל גדל רק מ2500 ל3000, למרות 1500 המנויים יותר
עמודים: 1 2 3
Reference URL's