מכבי נתניה

גירסה מלאה: השחקנים המנודים
אתה כרגע צופה בתוכן שלנו בצורה פשוטה. צפה בגירסה המלאה.
מי שראה אתמול את הכתבה על השחקנים המנודים מבין איזה עוול עושים לשחקנים האלה. צריכים לתת להם להתאמן עם הקבוצה בלי קשר אם הם בתוכניות לעונה הבאה או לא.
צריך להעניש קבוצות שעושות דברים כאלה! חוזים צריך לקיים - כמו שאתה מצפה משחקן שחתם אצלך ל-5 שנים לא לשבות ולעשות נגד הקבוצה שלו אם לא יקבל שחרור..
שחקן כמו שלו מנשה שתרם רבות לנתניה לא צריך להתנהג אליו ככה ולתת לו להתאמן לבד בצד . זה פגיעה מקצועית ופגיעה בכבוד. מה הוא אשם שיש לו חוזה והוא לא בתוכניות של המאמן?
התפקיד של נתניה למצוא לו קבוצה שתקלוט אותו ולא להיפך . או שיתנו לו את השכר שמגיע לו ויגיעו איתו להסכם , כל צד צריך לוותר על משהו ולהפרד יפה.
מה הבעיה למצוא קבוצה לשלו מנשה? הוא אחלה של שחקן . כל קבוצה בליגה הלאומית תרצה אותו (בני יהודה הכי מתאימה לו) או קבוצות תחתית בליגת העל.
כמו שנהוג בקבוצות באירופה להעביר שחקנים מהקבוצה הבכירה לקבוצת המילואים אז פה בארץ זה קיים רק קוראים לזה מנודים ולגבי שלו לשחקן יש הצעות הוא פשוט לא רוצה לעבור


Sent from my iPhone using Tapatalk
מה הקשר קבוצת מילואים?? מה שעושים לאריאל הרוש זו קבוצת מילואמים? הוא מתאמן בצד לבד לא בשעות אימון של הקבוצה .
אין שחקן שלא רוצה לשחק.. אם 2 הקבוצות ישתתפו וישלמו לו את השכר הוא כן יעבור. לא לשחק עונה שלמה יכול להרוס קריירה.
(25-Jul-2014 12:48)ORENARIEL כתב: [ -> ]מה הקשר קבוצת מילואים?? מה שעושים לאריאל הרוש זו קבוצת מילואמים? הוא מתאמן בצד לבד לא בשעות אימון של הקבוצה .
אין שחקן שלא רוצה לשחק.. אם 2 הקבוצות ישתתפו וישלמו לו את השכר הוא כן יעבור. לא לשחק עונה שלמה יכול להרוס קריירה.

מה אתה רוצה?
אתם מדברים מחוסר ידיעה מיהו השחקן הישראלי ...קבוצת כדורגל מקצוענית שרוצה לשמור על רמת אימון גבוהה לא יכולה להרשות לעצמה לשתף שחקנים שמעמדם אינו ברור מבחינת רמת מוטיבציה וכו... לגבי חוזים חובה לקיים ויש היום מנגנונים ברורים למימוש ההתחייבויות...
ספציפית שליו מנשה זה מקרה כואב כי הוא באמת נתן כמה שנים נאות למועדון וקצת כואב עליו אבל לפעמים חובת הכלל מחייבת . אישית אני חושב שהנהלת המועדון צריכה למצוא מסגרת הולמת ושי הולצמן ומאמן הכושר צריכים להעביר אימונים אישיים בסה״כ עניין של גישה מה גם שהאינטרס לשמור גם את המנודים בכושר טוב בכדי שיהיה להם דרישה גבוהה!
Reference URL's