מכבי נתניה

גירסה מלאה: BBB תהייה נותנת החסות הראשית של המועדון.
אתה כרגע צופה בתוכן שלנו בצורה פשוטה. צפה בגירסה המלאה.
רשת מסעדות ההמבורגרים BBB בורגוס ומועדון הכדורגל מכבי נתניה חתמו הסכם ל-3 עונות הקרובות בהן, רשת BBB תהייה נותנת החסות הראשית של המועדון. הסכם החסות נאמד ב 650,000 ₪ לעונה. החוזה מיועד ל 3 העונות הקרובות, המסתכם בכ- 2 מיליון ₪

במסגרת ההסכם תקבל רשתBBB לוגו על גבי חולצות המשחק של הקבוצה, פרסום במסכי הלדים, פרסום על גבי פרגוד הראיונות ועוד , בנוסף תקיים הרשת פעילות קד"מ עם הקבוצה.

מנכ״ל רשת BBB אהובה תורג'מן: ״אני גאה להעניק את חסות הראשית למועדון מכבי נתניה. רשת BBB מזדהה עם ערכי המועדון ושמחה להיות שותפה בקידום הספורט בישראל".

עוד ציינה אהובה: "החיבור העסקי-ספורטיבי מטרתו לעודד קבוצות ספורט ישראליות נבחרות להצלחה ובכך לקדם ולעודד בני נוער בישראל לעסוק בספורט".

לדברי קובי בלדב מקבוצת מכבי נתניה : "הסכם זה מביע את האמון של רשת BBB בקבוצה ובשחקניה. אנו שמחים שרשת ארצית מובילה בחרה בנו להעניק את חסותה"

רשת BBB בבעלות אנשי העסקים רון שולמן, ירון ישראל ואהובה תורג'מן המשמשת גם כמנכ"ל, מונה 22 סניפים הפרוסים ברחבי הארץ. סניפי הרשת מעוצבים בסגנון דיינר אמריקאי חדשני היוצר חוויה קסומה ואווירה חמה וביתית.

[תמונה: logobbb.gif]
[תמונה: zzmmjymimtkz.jpg]
[תמונה: bhymiznjnojd.jpg]
כאילו דההה ולא מובן למה ?


Sent from my iPhone using Tapatalk
מה עם buy@drive ?
(22-Jul-2014 13:56)ORENARIEL כתב: [ -> ]מה עם buy@drive ?

הם ספונסר משני שהלוגו יהיה כנראה בגב החולצה מעל או מתחת למספר
Reference URL's