מכבי נתניה

גירסה מלאה: שיווק מינוים
אתה כרגע צופה בתוכן שלנו בצורה פשוטה. צפה בגירסה המלאה.
למי שיש את אפליקצית one אז מידי פעם כשפותחים את האפליקציה יופיע פירסום לרכישת מינויים כמו שמצורף בתמונה
[תמונה: gu9e9usy.jpg]

רעיון יפה אך לדעתי יש צורך גם בבאנרים באתרים עצמם


Sent from my iPhone using Tapatalk
הפרסומת הזו הופיעה לי היום על צג הטלפון. לעומת העבר יש התקדמות מסוימת במועדון בנושא השיווק.
ניסיתי היום להתקשר למשרדי לאון לגבי קבלת המנוי שקנינו לפני הגמר . העיקר שכבר קיבלו חצי מהכסף אבל יש מענה קולי שמאפשר לרכוש כרטיסים רק עבור ה...ל ת"א. בושה וחרפה. אנחנו חודש לפני פתיחת הליגה והגיע הזמן לעורר את המשרד האנטי הזה. בין אם אוהדים ועדיף שהקבוצה תדאג לכך. מי מרים את הכפפה ?
(17-Jul-2014 20:29)avidan18 כתב: [ -> ]ניסיתי היום להתקשר למשרדי לאון לגבי קבלת המנוי שקנינו לפני הגמר . העיקר שכבר קיבלו חצי מהכסף אבל יש מענה קולי שמאפשר לרכוש כרטיסים רק עבור ה...ל ת"א. בושה וחרפה. אנחנו חודש לפני פתיחת הליגה והגיע הזמן לעורר את המשרד האנטי הזה. בין אם אוהדים ועדיף שהקבוצה תדאג לכך. מי מרים את הכפפה ?

זה לא משנה, כל עוד המצב הוא כמו עכשיו אין ליגה בישראל ואם לוזון או המנהלת תחליט לקיים בכל זאת, זה יהיה בלי קהל אז ככה שגם אם תקבל את המנוי אתה לא תוכל לעשות איתו יותר מידי.
לא נראה לי שצריך להיות קשר . כלל לא . חוץ מזה קשה להאמין שהלחימה תימשך עוד חודש . בכל אופן, ברור שנושא המינויים הוא בתחתית הדרוג ביחס לאירועים הביטחוניים .
(17-Jul-2014 20:43)avidan18 כתב: [ -> ]לא נראה לי שצריך להיות קשר . כלל לא . חוץ מזה קשה להאמין שהלחימה תימשך עוד חודש . בכל אופן, ברור שנושא המינויים הוא בתחתית הדרוג ביחס לאירועים הביטחוניים .

ברור שיש קשר, אם פיקוד העורף לא נותן אישור לקהל להיכנס למשחק אימון קיקיוני כמו היום, אז נראה לך שיינתן אישור לקיים משחקים רשמיים עם קהל בדרום, במרכז ובשרון?
אין אישור לערוך שום מפגש עם התכנסות של למעלה מ300 איש באף מקום בארץ.
(17-Jul-2014 21:16)amir כתב: [ -> ]אין אישור לערוך שום מפגש עם התכנסות של למעלה מ300 איש באף מקום בארץ.

זאת עוד קומבינה של לוזון כדי שרק מכבי פת ואשדוד יוכלו לשחק
Reference URL's