מכבי נתניה

גירסה מלאה: לפחות יצא משהו מהמבצע הזה.
אתה כרגע צופה בתוכן שלנו בצורה פשוטה. צפה בגירסה המלאה.
עמודים: 1 2
ב"ש תיאלץ לארח בקפריסין ותפסיד כמיליון שקליםבמידה שבאר שבע תארח באי השכן, מדובר במכה כלכלית גדולה מאוד. מדובר על אובדן הכנסה ממכירת כרטיסים למשחק, אליו היו צפויים להגיע כ-10,000 מאוהדי הקבוצה, בנוסף להוצאות טיסות, בית מלון וכן שכירות על האיצטדיון. שקלול כל ההוצאות, בנוסף לאובדן ההכנסה, מוערך בכמיליון שקלים, לא סכום שאפשר לזלזל בו באף מועדון בישראל.
פוסט מיותר ומגעיל. לא מתאים לך ידידי.
עצה ידידותית תמחוק אותו.
דווקא לא, אם תקרא תגובות של אוהדי ב"ש עלינו תבין למה. על שתי התל אביבית לא אכתוב את זה אני אדיש לתוצאות שלהם לב"ש אני מאחל תבוסה קשה, מה לעשות לא יכול למחוק את התמונות של אלונה רוקדת בשמחה מול העיניים של ילדים בוכים ביציע במשחק הירידה.
שכול אוהדי באר שבע יסבלו העונה הזו,קהל מגעיל,קנאי,שחצן,וחושבים שהם הרבה יותר טובים,שיפסידו כמה שיותר כסף העונה ויסבלו,תנו לי לרדת ליגה שוב אבל לנצח 3-0 כל משחק נגדם,קהל מגעיל!
שיעלו שלב ויפסידו עוד כסף ... ככל שמשחקים יותר באירופה כך היא תהיה יותר חלשה בליגה , פציעות ועומס מצטבר
כבר פעמיים שאני מצלצל למישהו במשרד ולא יודע שהבאר שבעי המנייאק איתו בחדר והוא לוחש לבן שיחי לשאול אותי איך זה לאכול שלוש... שיחנק בלילה תוך כדי חירחורים קשים... אני מבקש שישאלו אותו חזרה איפה הוא היה במאי, כי חיפשתי באיצטדיון רג וראיתי רק נתנייתים וכמה מקריית שמונה והם היו ממש חסרים (אבל ביננו, היינו מוותרים על הפסד בגביע ולא לרדת ליגה....)
יאללה תרגיעו כולה כדורגל ..?

דרך אגב אריאל אם אתה נותן לעובד חדש להשפיל אותך ככה ...
(16-Jul-2014 22:28)טל.מ כתב: [ -> ]יאללה תרגיעו כולה כדורגל ..?

דרך אגב אריאל אם אתה נותן לעובד חדש להשפיל אותך ככה ...
"יש אנשים שטוענים שכדורגל זה עניין של חיים ומוות. אני מאוד מאוכזב מהגישה הזאת. אני יכול להבטיח לך שזה הרבה, הרבה יותר מכך." ~ ביל שאנקלי
אחד הציטוטים
וכל כך נכון

http://www.brainyquote.com/quotes/author...ankly.html
גם הפועל ת"א מאחל להם תבוסה קשה ..לא מייצגים את ישראל
עמודים: 1 2
Reference URL's