מכבי נתניה

גירסה מלאה: מה אני מצפה מיוסי מזרחי ושי הולצמן איך נתניה צריכה לשחק
אתה כרגע צופה בתוכן שלנו בצורה פשוטה. צפה בגירסה המלאה.
עמודים: 1 2
נתניה יוצאת שבוע הבא למחנה האימון בהונגריה
אני מצפה מצמד המאמנים שיעבדו עם השחקנים על 2 שיטות משחק שונות בתכלית
אבל לפני השיטות צריך לומר בלי שום חשש מכבי נתניה צריכה לשחק בקצב מהיר , המהירות היא המפתח לעונה גדולה כמובן שכושר גופני צריך להיות מעולה !!!

הליגה אני מחלק אותה ל 4 קבוצות !!! חזקות מאתנו שיטה מספר 1 ! חלשות מאתנו אצלנו בבית שיטה מספר 2 ! חלשות מאתנו בחוץ שיטה מספר 1 ! חזקות מאתנו בחוץ שיטה מספר 3!

על מנת להתברג בפליאוף עליון אנחנו צריכים לנצח את הקבוצות החלשות מאתנו בבית ובחוץ ! לנצח את הקבוצות החזקות מאתנו בבית , ולנסות להוציא כמה שיותר תוצאות טובות מול הקבוצות החזקות בחוץ !

כנגד קבוצות חזקות בבית צריך לצופף בשיטת 4-4-2 ולעשות מתפרצות קטלניות ! שיטה 1
כנגד קבוצות חלשות בבית צריך לתקוף חזק מאוד ב 10 דקות הראשונות ולנסות לפתוח את המשחק בכיבוש שער ראשון מהיר ב 10 הדקות הראשונות . שיטה 2 .
מול הקבוצות החלשות בחוץ שוב שיטה מספר 1 4-4-2 .
מול הקבוצות החזקות בחוץ שיטה מספר 3 בונקר מכוער עם חלוץ בודד בהתקפה ! 5-4-1 הכוונה 5 בהגנה 3 קשרים דפנסיביים קשר התקפי 1 וחלוץ 1 !!
הכל תלוי אם יצליחו לשחק בקצב מהיר בנגיעה או 2 בכדור !!!
אני מצפה ממך וכול החברים שלך שתקנו מנוי ודחוף וחבל ששבועיים לפני המשחק הראשון אין לכם עדין ( כי אולי הבעלים היו משקיעים יותר !!!!!!!!!!!!!!!!
(16-Jul-2014 12:56)mordii2 כתב: [ -> ]אני מצפה ממך וכול החברים שלך שתקנו מנוי ודחוף וחבל ששבועיים לפני המשחק הראשון אין לכם עדין ( כי אולי הבעלים היו משקיעים יותר !!!!!!!!!!!!!!!!

אבל הוא אמר לך כבר שהוא וכל החברים שלו יקנו מנוי (אחד?) ממש אוטוטו...
הוא התכוון בבוא הזמן ! 650 שקל לא בראש שלו להוציא על הקבוצה אבל לשרוף פה אלפי מילים ועצות ובעיקר לעוד חלוץ בקטנה בעלות של 200,000 דולר כי זה ימשוך אלפי מנויים !! זה אין לו בעיה ... פיקציה כמו ביבי ..
פשוט בדיחה הבחור הזה
זאב יש לך תעודת פרו?
תעודת פרובקטור .
(16-Jul-2014 13:57)טל.מ כתב: [ -> ]הוא התכוון בבוא הזמן ! 650 שקל לא בראש שלו להוציא על הקבוצה אבל לשרוף פה אלפי מילים ועצות ובעיקר לעוד חלוץ בקטנה בעלות של 200,000 דולר כי זה ימשוך אלפי מנויים !! זה אין לו בעיה ... פיקציה כמו ביבי ..

ראשית, לא דולר, הוא ביקש יורו, שנית הוא אמר שהוא ו"החברים" יקנו מנוי, לא מנויים.... אז תחלק את ה-650 למספר החברים

(16-Jul-2014 14:28)ORENARIEL כתב: [ -> ]זאב יש לך תעודת פרו?

תעודת פרו(פלור) שעושה הרבה רוח
חבורת ילדים מגודלים תפתחו לכם אתר פרטי כי זה אתר של מכבי נתניה ורק אחרי שהתבקשתי לכתוב כאן נרשמתי יא סחלות !!
מה לעשות ואנחנו כחברים מבלים יחד וגם הולכים לכדורגל יחד אז אנחנו נקנה מנוייייייםםם יחד לא 2 חברים של חבר מביא חבר בשביל הנחה אלא מעל 20 חברים שלא מבקשים לא הנחה ולא מנעמים

מה שאני כותב כאן לא מיועד לחבורת הזבל שלכם שכל מי שלא מוצא חן בעיניכם אתם דואגים לסתום לו את הפה , אני אפתח פה כמה שיחות שרק ארצה אומר כל מה שרק ארצה ושם עליכם ז חבורת שרמוטות

אם מי שהביא אותי לכאן לכתוב יאמר לי אחרת לא תראו אותי נכנס כאן בחיים יא זבאלות
(16-Jul-2014 17:46)זאב רווח כתב: [ -> ]חבורת ילדים מגודלים תפתחו לכם אתר פרטי כי זה אתר של מכבי נתניה ורק אחרי שהתבקשתי לכתוב כאן נרשמתי יא סחלות !!

אם מי שהביא אותי לכאן לכתוב יאמר לי אחרת לא תראו אותי נכנס כאן בחיים יא זבאלות

מי ביקש ממך? הפסיכיאטר שלך? או כמו שאמרתי ואתה עכשיו סופסוף מודה, אתה לא בנאדם אמיתי אלא בעל אינטרס שהתבקש לכתוב פה עם אג'נדה דפקטיבית?

ודרך אגב, אני מכיר המון המון ארגנטינאים, עוד לא פגשתי אחד שטוען שהוא מבוגר כמוך שהשתמש במושג "סחלות" אז אתה אוהד בוקה מילדות כמו שאני ינקתי עמבה משדי אימי

ולמה מי שהביא אותך אמר לך להזדהות בשם פיקטיבי? פחד?
חבל שמידי פעם מגיעים אפסים ומרעילים לנו את הפורום, כמו בזמנו בפאנזין האגדי
עמודים: 1 2
Reference URL's