מכבי נתניה

גירסה מלאה: כמה קשרים קדמיים יש לנו ?
אתה כרגע צופה בתוכן שלנו בצורה פשוטה. צפה בגירסה המלאה.
עמודים: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
כנראה שהוכן תקציב גבוה יותר ואחרי שמאור עזב התקציב ירד ומשחררים שחקנים מהסגל הרחב. מעבר להחתמת בלם וחלוץ יצטרכו להחתים עוד שחקנים כי הסגל עם כל השחרורים דליל מאוד כרגע.
(27-Jun-2014 17:20)amir כתב: [ -> ]
(27-Jun-2014 17:07)אופיר34 כתב: [ -> ]
(27-Jun-2014 15:15)זיו פלם כתב: [ -> ]מעניין מי אחראי להודיע לשחקן שהוא משוחרר ? כי מצד אחד הודיעו לבן שלא יבוא ומצד שני יש קולות בהנהלה שרוצים להחתים אותו לעוד שנתיים פשוט בדיחה


Sent from my iPhone using Tapatalk

אני מבין שגם אתה מתחיל לחפש עכשיו סיפורים מתחת לבלטות. אני גם יודע בדיוק מי מספק לך את המידע והרכילויות השונות סביב הקבוצה.
אני הייתי מציע לך לא לייחס יותר מידי חשיבות לכל בדל מידע שעיתונאי כזה או אחר מנסה לספק לך.
יש צוות מקצועי בקבוצה שתפקידו לבנות את הסגל בהתאם לצרכים ולתקציב שקיבל. אם מזרחי והולצמן (שמכירים את התמונה הכוללת יותר ממני ואפילו יותר מהמקור שלך) החליטו שמלכה, ז'אן ומנשה לא מתאימים להם אז זאת ההחלטה וצריך לקבל אותה ולא להפוך כל שחרור של שחקן לטרגדיה לאומית.
וגם אם יש כאלה במערכת שחושבים שצריך להשאיר שחקן זה או אחר, בניגוד לרצון המאמן, בסופו של דבר יש מישהו אחד שקובע וזה הבעלים.
אז לא בדיחה ולא נעליים. התנהלות סטנדרטית של קבוצת כדורגל ,אחת מיני רבות בעולם הכדורגל.
אל תנסה ליפות את המציאות קורים פה דברים שלא צריכים לקרות ואני מניח שגם לך לא היה נעים לשמוע מהמעסיק שלך אל תבא יותר לעבודה שב בינתיים בצד נראה מה יהיה איתך, אבל זה לא העניין צריך לחכות ולראות מה העומק של הקבוצה כי בינתיים ספסל ממש אין לנו אלא אם כן אתה גם חושב שעדי סופר מתאים לליגת העל.

לא מייפה שום דבר אבל לא רואה משהו חריג שקרה פה.
וההשוואה שלך לגבי היחסים בין עובד למעביד בשוק החופשי לא במקומה כי עם כל הכבוד שכיר בחברת הייטק הוא לא שחקן בקבוצת כדורגל. זה לא אותה התנהלות ולא אותם נהלים. אף אחד לא זרק אותם לרחוב. בסה״כ הודיעו להם ,כמו לעוד מאות ואלפי שחקנים בעולם, שלא בונים עליהם מיקצועית. הם מורשים להתאמן עד שימצאו קבוצה שתיקח אותם. כולנו יודעים איך הדברים מתנהלים בקבוצות כדורגל (ולא רק בארץ) כך שבאמת אין פה משהו חריג וחבל שמנסים לייצר פה סיפור על מחדלים ובדיחות שלא קיימים בפועל.

וכן, אני מסכים איתך לגבי העומק, אבל לא מסכים שצריך לצאת במסקנות היום. יש עוד מספיק זמן קודם כל להרים 11 ראויים ובמקביל גם לדאוג לשחקנים משלימים ראויים בכל עמדה. ברור שהתקציב לא יאפשר שחקני ספסל באותה רמה של שחקני ההרכב אבל כשאתה מוגבל צריך לדעת לוותר לפעמים ולקחת סיכונים וזה כנראה מה שיקרה אצלנו.
מצחיק אותי לקרוא שהרכב שבנוי מלויטה, קנדה, לוי, בלם זר ( נגיד צ'וצאליץ), הרוש, צלישר, גבריאל, סארנסה, בן שושן, לוי וקאיודה הוא מועמד ודאי לירידה, עברנו לבונדסליגה ולא עידכנו אותי?
אנשים חיים פה בסרט מדע בדיוני קשה.
הבעיה שלך שאתה בונה על ה 11 כאילו כל העונה הם ישחקו ויתנו לך 90 דקות. וחוץ מזה לא יודעים מי הבלם לא יודעים מה היכלות של דודו וגבריאל. אני לא חושב שההרכב של הירידה היה פחות טוב מהשנה אם לא יותר טוב..
לי מצב העניינים וההתקדמות נראים סבירים בהחלט...בטח לא סיבה להיכנס לפאניקה.
אני מבין את ההתלהבות מסיום העונה הלא שיגרתי שגרר איתו ציפיה אולי מוגזמת מידי...נמתין בסבלנות ונבין את המצב...
גם מה שיש כרגע סביר בהחלט מפה זה רק פינישים...בהנחה שיש כבר בלם זר.
(28-Jun-2014 0:05)צהוב לעולמים כתב: [ -> ]הבעיה שלך שאתה בונה על ה 11 כאילו כל העונה הם ישחקו ויתנו לך 90 דקות. וחוץ מזה לא יודעים מי הבלם לא יודעים מה היכלות של דודו וגבריאל. אני לא חושב שההרכב של הירידה היה פחות טוב מהשנה אם לא יותר טוב..

אז אם אתה לא יודע מי הבלם ומה יהיו היכולות של הזרים, אין קבעת שאנחנו מועמדים ודאיים לירידה?
בקיצור אין לך מושג, אבל למה לא לשחרר פה נפצי מירמור באוויר, הכי קל בעולם.
בשנה שעברה היה לך יתרון של כסף על שאר הליגה. בכל עמדה כמעט היו לך מחליפים ברמה סבירה . אם את טופי החליף פרץ זה היה סביר אם ליפנייה החליף ג׳אן זה גם היה בסדר. כך לגבי כמעט כולם. קאיודה ואקסברד התחלקו בדקות אברג׳יל חסן שלו פרץ סופר ויניר חסאן נתנו את הדק שלהם בקישור ובהגנה. היחידי שהיה ללא מחליף היה ערן לוי.

היום נכון להרגע הספסל רחוק מאוד מה11. יש עדיין מלאכת בניה השאלה היא רק למה יספיק הכסף.
(28-Jun-2014 0:19)טל.מ כתב: [ -> ]בשנה שעברה היה לך יתרון של כסף על שאר הליגה. בכל עמדה כמעט היו לך מחליפים ברמה סבירה . אם את טופי החליף פרץ זה היה סביר אם ליפנייה החליף ג׳אן זה גם היה בסדר. כך לגבי כמעט כולם. קאיודה ואקסברד התחלקו בדקות אברג׳יל חסן שלו פרץ סופר ויניר חסאן נתנו את הדק שלהם בקישור ובהגנה. היחידי שהיה ללא מחליף היה ערן לוי.

היום נכון להרגע הספסל רחוק מאוד מה11. יש עדיין מלאכת בניה השאלה היא רק למה יספיק הכסף.

אז עכשיו עברנו לספסל?! אין גבול לפאטתיות פה.
עובדתית כשאני מסתכל על הסגלים של כל הקבוצות בליגת העל כיום, למעט 4-5 קבוצות עם כל השאר אנחנו ברמה שווה אם לא יותר חזקים.
אז אני שוב שואל את כל רואי השחורות והממורמרים, למה אנחנו מועמדים ודאיים לירידה?
(28-Jun-2014 0:19)טל.מ כתב: [ -> ]בשנה שעברה היה לך יתרון של כסף על שאר הליגה. בכל עמדה כמעט היו לך מחליפים ברמה סבירה . אם את טופי החליף פרץ זה היה סביר אם ליפנייה החליף ג׳אן זה גם היה בסדר. כך לגבי כמעט כולם. קאיודה ואקסברד התחלקו בדקות אברג׳יל חסן שלו פרץ סופר ויניר חסאן נתנו את הדק שלהם בקישור ובהגנה. היחידי שהיה ללא מחליף היה ערן לוי.

היום נכון להרגע הספסל רחוק מאוד מה11. יש עדיין מלאכת בניה השאלה היא רק למה יספיק הכסף.

הבעיה היא האופוריה של סוף העונה הקודמת עם חגיגות הגביע והפער המטורף בטבלה,תוסיפו לכך את רצונם של סוכני שחקנים וכתבים שונים לשדך לקבוצה בערך מאתיים שחקנים תקבלו רמת ציפיות של קבוצה שרצה מינימום לאליפות.לאחר שענן האופוריה התפזר והתחלנו להבין מהו התקציב אותו תקציב שדובר עליו כל הזמן(סביב ה23 מיליון) ובהתחשב לכך שצריך לבנות קבוצה כמעט מאפס מתחילים להבין שרמת הציפיות הייתה גבוהה מידיי ולאליפות לא נרוץ כניסה לפליאוף עליון תהיה הישג ומאבקי תחתית יתקבלו באכזבה.אסור לנו לשכוח שאי אפשר להביא מעל 10 ברמה גבוהה אלא מקסימום ארבע חמישה טובים ועוד כמה ברמה קצת פחות.לדעתי,השאיפות השנה צריכות להיות בניית קבוצה עם בסיס טוב להמשך אשר תנסה להיאבק על כרטיס לפליאוף העליון ובמקביל תהיה קבוצה חזקה מספיק כדי שבכל שנה תצטרך להתחזק בצורה מינימאלית כדי להאיבק בצרת הגבוהה.
עזוב פיליפ אם מישהו לא מסכים איתך אז הוא טמבל ואין לו מושג. גם בלי לדעת מי הבלם והחלוץ זאת קבוצה של מקום 7 במקסימום ופירגנתי!!!

ואני קונה את זה לשנה ראשונה אחרי חזרה
עמודים: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Reference URL's