מכבי נתניה

גירסה מלאה: תאום ציפיות
אתה כרגע צופה בתוכן שלנו בצורה פשוטה. צפה בגירסה המלאה.
עמודים: 1 2 3
אלי שגב אדם יקר מאוד,בזכותו(ולא רק) מכבי נתניה חזרה לליגת העל ובגדול.
אלי שגב נשמה ענקית ואדם לארג'(מה שגורם לאנשים שלא מבינים בנשמות טובות ובלארג'יות לפרש לא נכון את התנהלותו) בצורה מעוררת התפעלות.
אלי שגב הגיע למכבי נתניה במקרה ותוך ניצול "חלון הזדמנויות" חד פעמי(באוגוסט 2013).
אלי שגב נהנה מאוד מאור הזרקורים ואור הזרקורים נהנה מימנו.
אלי שגב בלי קשר ליכולותיו הפיננסיות(ואיש לא יודע או אמור לדעת מהם),לא תכנן להשקיע במכבי נתניה יותר מ3-4 מיליון ש"ח בשנה(מכספו).
שזה אומר תקציב של עד 18 מיליון ?

Sent from my GT-N7100 using Tapatalk
(16-Jun-2014 10:28)amir כתב: [ -> ]שזה אומר תקציב של עד 18 מיליון ?

Sent from my GT-N7100 using Tapatalk

לא יודע,מנותק מדצמבר 2013 ולכן שומר על "שקט תעשייתי",לכן הופתעתי מכל הכותרות על תקציבים של מעל 20 מיליון,לכן נדהמתי שוויתר על יוסי מאור שדאג לחלק נכבד מתקציב שנה שעברה.
טוב נקווה שיודע לאן הוא הולך לא כל הזמן הוא יקבל יציע חיובי כמו השנה.

Sent from my GT-N7100 using Tapatalk
תסביר את זה לכל החכמולוגים פה ...
אם הדברים הם כמו שהם בתקשורת (ואני מסייג כי הרבה מהדיווחים הם לוקשים שאין בהם ממש) אזי הטעות של אלי שגב היתה בחלק מהתבטאויותיו (שהתבססו גם על הכסף של מאור שבסופו של דבר לא יהיה) בסוף העונה הקודמת שיצרו לדעתי ציפיות גבוהות מידי.
מצד שני אני גם לא שותף לדיכאון שמנסים להכניס פה והצפי לעונה קודרת.

(16-Jun-2014 10:46)טל.מ כתב: [ -> ]תסביר את זה לכל החכמולוגים פה ...

אתה החכמולוג היחיד פה.
אני מעולם לא טענתי שאנחנו רצים לאליפות, אולי אתה ציפית והאכזבה שלך גורמת לך עכשיו לחשוב שאנחנו נהיה הקבוצה הכי חלשה בליגה.
ובכל מקרה, למה עושים לי כבר פה ניתוחים וסיכומים בחודש יוני אני יכול להבין??????
לאחר האופוריה של השנה שעברה+גמר גביע המלווה ב25000 אלף צהובים+הצהרות כאלה ואחרות מצד הבעלים אי אפשר היה שלא לצפות כי העונה השאיפות יהיו מאבק על כרטיס לפליאוף העליון(נאמר גם ע"י הבעלים).נכון שכרגע זה לא נראה כך כי לרב הקבוצות שאמורות להאבק על אותו מקום יש כבר בסיס והם רק צריכות חיזוק "מקומי" ואילו לנו גם את זה אין,כרגע.לשמחתינו הליגה לא מתחילה עוד שבועיים ועדיין יש שחקנים שאפשר להביא,בואו נמתין ונראה מה יהיה "המוצר הסופי" ורק אז נוכל לנתח לאן פנינו העונה.כל קביעה לכאן או לכאן יכולה להוציא אותנו טיפשים למחרת...
(16-Jun-2014 11:03)אלון כתב: [ -> ]לאחר האופוריה של השנה שעברה+גמר גביע המלווה ב25000 אלף צהובים+הצהרות כאלה ואחרות מצד הבעלים אי אפשר היה שלא לצפות כי העונה השאיפות יהיו מאבק על כרטיס לפליאוף העליון(נאמר גם ע"י הבעלים).נכון שכרגע זה לא נראה כך כי לרב הקבוצות שאמורות להאבק על אותו מקום יש כבר בסיס והם רק צריכות חיזוק "מקומי" ואילו לנו גם את זה אין,כרגע.לשמחתינו הליגה לא מתחילה עוד שבועיים ועדיין יש שחקנים שאפשר להביא,בואו נמתין ונראה מה יהיה "המוצר הסופי" ורק אז נוכל לנתח לאן פנינו העונה.כל קביעה לכאן או לכאן יכולה להוציא אותנו טיפשים למחרת...

להמתין?
אנשים פה כבר מסתובבים עם "קטטר" מרוב לחץ.
למה עושים ניתוחים וסיכומים ??
כי יש פה אנשים שזה בטבע שלהם, בגנים שלהם. זה פשוט חזק מהם. לא מצליחים לשלוט בדחף הבלתי מוסבר הזה להוריד ציפיות ולפרשן פרשנויות.
לא מסוגלים לתת כמה ימים של חסד לעוסקים במלאכה. רק לקטר, לייאש ולחפש בנרות עוד כותרת של עוד כתב \ מקורב שחושב שהוא המציא את הגלגל. והכל באיצתלה של קריאת המפה עאלק.
בקיצור, מה שהיה הוא שיהיה. כנראה שאי אפשר לשנות את זה.
מיותר להכנס לוויכוחים. כל אחד רשאי לחשוב מה שבא לו. אני החכמולוג אני הטיפש פליפצ'וק ואופיר הם הצודקים המוחלטים.
דרך אגב - מה אני אומר בכלל ? עצרתם לחשוב ? או שאין לכם מושג ?
עמודים: 1 2 3
Reference URL's